Centar za edukaciju NS Pro Group posebnu pažnju posvećuje najmlađima i njihovom upoznavanju sa stranim jezicima. Kursevi koji se u našoj školi održavaju predviđeni su za uzrast već od 3 godine. Kursevi su koncipirani na godišnjem nivou. Dinamika je od 40 ili 45 minuta dva puta nedeljno. Kursevi se izvode prema najsavremenijim planovima i programima za malu decu.
Kursevi engleskog, nemačkog, francuskog, italijanskog se održavaju za decu školskog uzrasta u trajanju od 50 do 60 minuta u zavisnosti od uzrasta. Kursevi jezika za srednjoškolce se održavaju u trajanju od 60 minuta.
Usvajanje stranog jezika za uzrast od 3 ili 4 godine pomaže u kasnijem proširivanju znanja, olakšava kasnije učenje maternjeg jezika, razvija samopouzdanje kod dece.
Omogućava lako otkrivanje talenta, kreativnosti i lepog izražavanja kod dece i utiče na razvoj društvenih sposobnosti. Postoje, dakle, brojni razlozi, naučno zasnovani, zašto početi sa učenjem stranog jezika što ranije.
U rano učenje stranog jezika moraju biti uključena različita čulna iskustva, pokret, ritmički elementi koji uvažavaju celovitost dečijeg saznanja i otkrivanje sveta svim čulima. Deca kroz pokret, spontano uključuju i govor. Lakše im je da usvajaju gradivo ako je ono ritmično, ako je jednostavno za pamćenje i ako ima smisao. Deca će usvajati strani jezik sa lakoćom ako im se zanimljivo prezentuje i ako se kao obavezna metoda u radu koristi pesma, gluma i igra.
Individualizacija i personalizacija nastave je jedan od ključnih načina putem koga naš stručni tim dolazi do rezultata. Nastava je organizovana sa raznovrsnim didaktičnim materijalima, dostupna su im najmodernija tehnička sredstva koja nastavu čine interesantnom. Upotreba multimedije i savremene tehnologije u nastavi upotpunjava brze metode učenja stranog jezika.
Nastava za naše mlađe osnovce organizovana je u četiri nivoa.
Na kraju svake školske godine vrši se provera stečenog znanja putem testa, a za roditelje su upriličena zajednička druženja na kojima naši drugari pokazuju šta su naučili kroz predstavu, prezentaciju ili glumu.
Pre Junior nivo obuhvata naše najmlađe osnovce.
Na ovom nivou akcenat stavljamo na usvajanje osnova čitanja i pisanja na stranom jeziku. Znanje koje se deci pruža kod nas izrazito pozitivno utiče na dečiju sigurnost u radu i samouverenost. Deci koja su prilikom rada sa nama savladala čitanje i pisanje, obavljanje školskih zadataka pada mnogo lakše i od njih ne iziskuje prevelik napor te im pristupaju sa većim razumevanjem ostvarujući bolje rezulatate.
Brzina rada, usvojen vokabular i opismenjenost, školsko gradivo iz stranog jezika čine jednostavnim i nezahtevnim. Jedan od krajnje očiglednih rezultata je da deca postaju samostalnija, brža, urednija u radu. Pored toga što nauče da pišu i sastavljaju proste rečenice, imaju mogućnost da uživaju u raznim didaktičkim igrama i kreativno osmišljenoj nastavi. Prilikom rada sa mališanima, naš stručni tim ne vodi samo računa o razvoju grafomotorike, govora i komunikacije na stranom jeziku već i o njihovom celokupnom napretku.
Nastava je bogata pesmom, igrom, kreativnim aktivnostima, video materijalima, odlikuje je kvalitetan odabir udžbenika i dodatnog nastavnog materijala.
A Junior
Drugi nivo za decu osnovnog školskog uzrasta podrazumeva insistiranje na intenzivnoj upotrebi engleskog jezika tokom nastave. Od dece se traži da sastavljaju složenije rečenice i da samostalno pročitaju i prevedu određeni tekst. Predavači se trude da u većini situacija tokom časa zamene srpski jezik engleskim. Sva deca su savladala upotrebu složenijih komandi, kako u smislu da odgovore na njih, tako i da ih zadaju. U mogućnosti su da predstave sebe kao i sve članove svoje porodice. Na kraju godine đaci su ovladali osnovama gramatike, a završna priredba obiluje recitacijama i složenijim rečenicama.
B Junior
Iako je pravilan izgovor i proširivanje fonda reči sastavni deo ovog nivoa, naš stručni kadar ima zadatak da se na što domišljatiji i prijemčiviji način posveti detaljnijem upoznavanju gramatike. Kroz razne interaktivne igre deca usvajaju gramatička pravila i osposobljeni su da ta ista pravila u rečenicama primene.
Nastavni materijal koji koristi naša škola ima značajnu ulogu u učenju i motivaciji učenika. Tinejdžerima koji uče strani jezik potreban je materijal koji je odraz njihovog sveta. Taj materijal će im pomoći na putu do usavršavanja jezičkih veština i usvajanja stranog jezika. Osim što će im pomoći da savladaju jezik, materijal koji se koristi na časovima pomoći će im i da istraže i uspostave svoje moralne i etičke vrednosti, jer je tinejdžerima važno da imaju priliku da čuju mišljenje drugih i da izraze svoje mišljenje. Pored udžbenika na časovima se koriste i dodatni materijali koji podrazumevaju rad u grupama, interaktivne vežbe i igre koje služe za usvajanje i utvrđivanje gramatike i vokabulara. Kombinacijom raznovrsnog nastavnog materijala i aktivnosti učenici lako i na zanimljiv način usvajaju novo gradivo i aktivno ga primenjuju što donosi trajne rezultate.
Ono što je jedan od važnih ciljeva naših predavača jeste da podstaknu učenike da razmišljaju na stranom jeziku i da na časovima isključivo komuniciraju na stranom jeziku. Na ovaj način oni sami mogu da donose zaključke, a samim tim i prošire svoj vokabular. Komunikativni pristup učenja podstiče učenike da razmenjuju mišljenja i simuliraju realne, svakodnevne situacije iz života. Zahvaljujući takvom pristupu uspešno se razvijaju sposobnosti i veštine komunikacije, bez obzira da li se radi o početnom, srednjem ili naprednom nivou. Njihova motivacija često proizilazi iz želje da razgovaraju o temama koje su njima bliske i interesantne. Učenje putem komunikacije je veoma efikasno, a ono što je važno jeste odabrati temu koja će učenicima biti zanimljiva, koja će ih zaintrigirati i podstaći da izraze svoje mišljenje, iskustva i stavove.
Usavršavanjem jezičkih kompetencija učenici stečeno znanje primenjuju i na školski nastavni program, oslobađajući se pri izražavanju i otklanjajući prepreke pri komunikaciji i pisanju. Zahvaljujući visokoj stručnosti predavača našeg Centra za edukaciju učenici se upoznaju i sa tehnikom polaganja međunarodno priznatih ispita, što je od naročitog značaja za njihovu budućnost i mogućnost studiranja u inostranstvu.
Naš cilj je da polaznicima omogućimo da na lak, jednostavan i zabavan način nauče strani jezik. Pomoću metoda i pristupa koji se koriste za učenje stranog jezika tinejdžeri prevazilaze sve jezičke barijere što im olakšava proces učenja, a međusobnom komunikacijom, slušanjem tuđeg i izražavanjem sopstvenog mišljenja oni se razvijaju kao ličnosti, proširuju svoje vidike, razvijaju opštu kulturu i što je važno usput uče i usavršavaju strani jezik.