Želite da pišete i zarađujete od toga, ali ne znate kako da počnete? Ovladajte veštinom kopirajtinga i pustite reči da rade za Vas.
Na internetu svakodnevno nailazimo na bezbroj različitih prodajnih tekstova, ali da li svaki od njih dobije bar delić naše pažnje? Naravno da ne. Saznajte kako da svaki Vaš tekst bude zanimljiv i prilagođen čitaocu kome je i namenjen.
Šta je ono što ćeš dobiti na ovoj radionici?
Praktično znanje
Kreativni i proaktivni pristup
Spremnost da odgovorite različitim zahtevima klijenata
Osim osnovnih pojmova kopirajtinga, posebnu pažnju ćemo posvetiti ciljnoj grupi, odnosno onima kojima se obraćamo. Da bi se neki tekst mogao nazvati prodajnim, potrebno je da sadrži 11 tačaka. Da li su sve podjednako važne? Upravo na ovo pitanje ćemo dati odgovor, a spremili smo i ideje za sjajne naslove. Jedan od segmenata ove radionice biće i razlike između pisanja za veb sajt i društvene mreže. Znate kako kažu, princip je isti, ali nijanse prave ogromnu razliku.
Radionica je namenjena svima koji žele da nauče nešto novo, poboljšaju svoju pismenu i usmenu komunikaciju.
Prethodno iskustvo nije preduslov dolaska na radionicu.
Nakon radionice, bićete spremni da samostalno pišete tekstove koji prodaju ono o čemu pišete i podstiču na interakciju sa onima kojima se obraćate. Ukoliko Vas zanima svet društvenih mreža, kopirajting je veština bez koje nije moguće voditi nijednu stranicu, tako da će Vam ova radionica otvoriti i vrata društvenog menadžmenta.
Ova obuka je jednodnevna interaktivna radionica u trajanju od šest sati.